Wednesday, July 18, 2007

Love Is Cinta




Semalam Saya juga nonton filem "LoVe is CInta" di bioskop
bersama cousin and fianceku..
movienya biasa aja... cuma lucunya banyak..
tetapi movienya secara ringkas menceritakan
bagaimana sesorang yg bernama cinta
mencari 'Cinta'
pelik yaa.... nama nya cinta
namun masih juga mencari "cinta"
masih juga ingin di 'Cintai"
memangnya cinta itu wujud bila
dua insan saling ingin dicintai dan mencintai sesama..
ya benar... cinta tidak berarti jika
hanya sorang aja yang mencintai...
emm...
sejujurnya.. movie ini banyak membawaku melayang..
dulu... aku pernah dicintai dan mencintai...
kehadiran "cinta" dalam hidup saat itu
tidak perlu kata2.. bila engkau dicintai...
engkau akan tetap merasakanya dimana pun
engkau berada....

Arghhh...... aku cemburu pada mereka yang memiliki cinta

suatu hari.. bila ku temukan "cinta" itu lagi

aku berjanji pada Tuhan.. aku tak'akan lepaskan...

TUHAN..

"Siapakah sebenarnya 'Tulang Rusukku"?

Dimanakah "Tulang Rusukku" sekarang?

"saya benar2 perlukan dia sekarang"...

i really need u.. dear.. where r u been??

payaa... is give up about love now



1 comment:

RosA said...

KEJADIAN 2:18
TUHAN ALLAH berfirman:
Tidak baik kalau manusia itu seorang diri saja. AKU akan menjadikan penolong baginya yang sepadan dengan dia...

TRust it bro... :) Tunggu saja Tuhan berkata
" Walter..inilah dia,tulang dari tulang mu, daging dari daging mu.."

Percaya saja...k GBU!